Morava - den první a druhý

17. srpna 2012 v 20:49 | LoveShy |  Fotočlánky - víc fotek než textu
Pozdě, ale přece. Vůbec vůbec nic nestíhám! Mám 1000 fotek a musím s nima něco udělat, takže se snažím, co to jde :)

Jak už mnozí vědí, byla jsem na Moravě za svou blogovou, internetovou kamarádkou Nikie. Ona byla minulý rok u nás (stálý čtenář jí z minulého léta bude znát), letos byla řada na mě, abych jela přes celou republiku za ní. My jsme prostě divný.. jednou ročně podstupujem dálku 400km.

Vyjela jsem v pátek 10. 8. od nás od baráku autobusem, potom z města Student Agency na Černý Most, potom metrem na Florenc, kde mě čekala krásná stará plesnivá karosa. Student mi v ten den vůbec časově neseděl, takže jsem musela bohužel jet jinačím busem. Ten autobus byl hroznej, řidič byl hroznej a celkově celá cesta stála za prd.. tři hodiny jsem čuměla do silnice, protože tam nic jinýho dělat nešlo. V Brně jsem na Zvonařce vylezla a běžela na druhý konec autobusáku s kufrem, abych stihla spoj do Uherského Hradiště. Tak tak jsem to stihla a do hodinky jsem se setkala s Nikie. Poslední dopravní prostředek, kterým jsem jela byl autobus až k nim domů. Uff.

Ten den jsme už nic zajímavého nedělaly.. jen si zapinkaly badminton a já se seznámila s Nikči úžasným psem - fenkou Československého vlčáka - Destiny. Koukaly jsme na Hunger Games (moooc dobrej film) a šly jsme spát pozdě a to byla velká chyba. Ráno jsme vstávaly něco málo po šestý, připravily se a vyrazily do Uherskýho Hradiště, kde nám jel autobus do Brna. Cestou jsme tak napůl spaly, vůbec jsme se nemohly probrat. V Brně jsme z autobusáku vyrazily rovnou do Vaňkovky a couraly krámama. Něco jsme si koupily, naobědvaly se a vydaly se směr centrum. Mám docela dobrej orientační smysl, takže jsem se nebála, že se ztratíme. Chtěla jsem na Špilberk, ale vylízt až nahoru se nám nechtělo. Tak jsme couraly městem, mrkly se na náměstí, kde jsou ty úžasný hodiny, který nikdo nechápe :D a došly jsme až na Petrov k nádherný katedrále Sv. Petra a Pavla. Uchvátila mě, hlavně zevnitř. Pak nás nějaká stará paní zastavila, že nás nafotí. Byla hrozně milá, fotky sice nic moc.. ale co :D. Brňáci mi odpustí - Brno se mi prostě nelíbí, vůbec se to nedá srovnat s nádhernou Prahou. Asi bych mu musela časem přijít na chuť, ale nic mě tam neláká.

V pět jsme jely zase zpátky. Z toho autobusu, kterým jsme jely jsme byly hotový, byl totiž hrozně krásnej, jel asi až na Slovensko. Cesta zas utekla, my dojely domů celkem pozdě. Při čekání na náš spoj z Uherského Hradiště domů jsme si zašly na výborné mojito. Doma jsme si pustily Sex ve městě a usnuly a spaly a spaly až do jedné odpoledne.

Zítra sem hodím zbytek mého pobytu (den třetí a čtvrtý), jinak by vám z těch fotek hráblo a mě taky ;). Máte se na co těšit.

Komentáře

1 Klér* Klér* | Web | 17. srpna 2012 v 20:53 | Reagovat

Na těch fotkách ti to moc sluší , máš dokonaly vlasy:)

Koukni prosím na PNG s Lucy Hale :)

2 ♥Verča♥TVD♥ ♥Verča♥TVD♥ | Web | 17. srpna 2012 v 20:53 | Reagovat

jéé moc vám to oběma sluší :-)

3 Peťušaa.˄˄ Peťušaa.˄˄ | Web | 17. srpna 2012 v 20:56 | Reagovat

Krásne fotky :)*

4 Jimmy Mindfucker Jimmy Mindfucker | Web | 17. srpna 2012 v 20:59 | Reagovat

Uherské Hradiště! Vždycky tak hrozně slintám nad Votocvohoz.cz, ty nejhezčí věci jsou právě odsud. :D

Pěkný fotky, taková přehlídka fotogenických lidí. :)

5 Maggie Maggie | Web | 17. srpna 2012 v 21:03 | Reagovat

Máte/máš perfektní vlasy. A sluší Vám to :). Natolik se mi ty ftoky líbí že si musím projet více článků :D .

6 Taychi Taychi | Web | 17. srpna 2012 v 21:21 | Reagovat

Vždycky mě fascinuje tvůj obličej a vlasy. Někteří Pražáci zase říkají, že mají raději Brno, protože je takové čistější(klam :D). Sama budu moci posoudit, protože 21. jedu do Prahy za dvěma blogerkama. No, na Petrově je moc krásně a na Špilasu taky, mohli jsme se tam potkat, protože jsem tam pohybovala :-D...

7 Marťula Marťula | Web | 17. srpna 2012 v 21:41 | Reagovat

Jéé, tak to jsi byla kousek ode mě! Akorát že já bych ve vlaku vystupovala ve stanici před Uherským hradištěm.. :) Co se týče Praha vs. Brno, nedám na Brno dopustit. Nejsem tam často, ale mám ho radši než Prahu. Ale to je tím, že ty máš blíž Prahu a já zase to Brno. :) Určitě je to jen o zvyku.
Měla bych do Vaňkovky zase někdy vyrazit, jak vidím ty tvé fotky. Mimochodem, opět jsou krásné. Umíš na nich dokonale zachytit jednotlivé okamžiky a to se mi líbí! :)

8 Egoped Egoped | E-mail | Web | 17. srpna 2012 v 22:52 | Reagovat

Takhle nějak si představuju fotky. A ne jak někteří experti namíří foťák nazdařbůh, zmáčknou spoušť a publikují to každej den v novém článku v rámci AK. Jmenovat netřeba :)
Evidentně máš dobrej aparát a umíš s ním :)

9 Luczynka Luczynka | Web | 18. srpna 2012 v 1:28 | Reagovat

Je to krásný, takhle za sebou cestovat:)
A vílo, prostě ti to musím říct, máš krásnou postavu! A hrozně se mi líbí fotka s nohama nahoru:))

10 just-weird just-weird | Web | 18. srpna 2012 v 12:09 | Reagovat

Víš jaký jsi byla kousíček ode mě? :D
Navíc jsem měla teď taky "výlet" do Vaňkovky:) Byla by sranda, kdyby jsme se potkaly:)

11 Arganiska Arganiska | Web | 18. srpna 2012 v 14:11 | Reagovat

ÁÁÁ, obě máte tak úžasný vlasy!! Nikolo, neštviiiii :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.