Faraonova pomsta aneb dovolená snů

29. června 2013 v 22:14 | LoveShy |  Fotočlánky - víc fotek než textu
Egypt - Hurghada - Sunny Days El Palacio - 19.6. až 26.6. 2013

Tenhle týden si budu pamatovat ještě hodně dlouho. Konečně jsem od příjezdu sebrala chuť napsat o naší dovolené v Egyptě. Ani nevím, jak to mám celkově zhodnotit. Možná - nejlepší a zároveň nejhorší týden, co jsem kdy zažila.

Vše bylo z prvu super - mamka mého přítele (dále jen Kuba, nemám ráda slovo přítel :D) nám zaplatila dovolenou podle našeho výběru. Chtěli jsme jet někam do tepla, kde si odpočinem, něco uvidíme, smočíme se v moři a dobře najíme. Samozřejmě jsme měli finanční limit a ten nás dost omezoval. Vybírali jsme dlouho a nakonec padla volba na Egypt. Našli jsme krásný hotel blízko centra s vlastním mořským zálivem, bazénem, all inclusive jídlo, krásná cena.. mělo to být super.

První dojmy
Cesta proběhla v pořádku, čtyřhodinový let jsem kupodivu přežila. Při přistání ve 4.00 ráno v Hurgahadě tam bylo už 30°C, slunce vycházelo a já si začala pomalu zvykat na tropické podnebí. Autobusy s delegáty nás rozvezly do hotelů. Náš egyptský průvodce byl vtipálek a sděloval nám praktické informace o pobytu na co si dát pozor a zmiňoval, jak nás budou všude otravovat místní prodejci přičemž česky znají pár frází ve stylu "Hezky česky" a "Ahoj, jak še maš" a že taky vědí, že existuje jakýsi Karel Gott, ale víc než to, že je starý jak Tutanchamon o něm nevědí :D. Cesta Hurghadou takhle k ránu byla děsivá. Je to pro mě strašně.. svým způsobem ošklivý město. Kdo to neviděl na vlastní oči, tak nemůže pochopit, jak neskutečný to je.. Všude neskutečný nepořádek (kam se hrabou pražský chodníky s pár vajglama), každý druhý dům je rozestavěný nebo rozpadlý a opuštěný, nic tam není.. všude kolem je poušť, ostatné dráty a když už v centru nějaké obchody (jedinný zdroj jejich výdělku) tak v šíleném stavu. Po silnici si každý taky jezdí jak chce, neplatí tam snad žádná pravidla, silnice jsou asi šestiproudové a kdo se kam vecpe, tamtudy jede. Město žije snad v každou denní hodinu, v pět ráno tam všichni makaj a připravují se na další den a i když jsme tam projížděli poslední den ve dvě v noci, tak i tak to tam žilo. Sama bych se tam nikdy neodvážila, já ty araby a muslimy nemusím. Sice je to předsudek, ale oni fakt všichni vypadají jak teroristi, divně zahlížejí a jsou dotěrný. Do města jsme se v průběhu týdne chtěli podívat, jen ze zajímavosti a nakonec jsme se tam nedostali. Ani mi to nevadí, stačilo mi tu hrůzu vidět z autobusu. A byla jsem ráda, že jsem v takové zemi s chlapem, co měří přes dva metry.

Hotel
Po páté jsme jako poslední v buse dorazili do našeho hotelu. Z venku vypadal velkolepě a hezky. Na recepci jsme se zapsali a pak nám řekli, že musíme čekat do 10hodin na pokoj i náramek all inclusive. Ještě ani nebylo šest. Jako pardon, ale kterej normální člověk vydrží přes 4hodiny sedět na recepci, unavenej a hlavně hladovej a žíznivej? V tu dobu bylo už vedro jak prase. Myslela jsem, že mě klepne. Hodinu jsme čekali a naštěstí nás pak zavolali a dali nám klíče od pokoje. Měli jsme číslo 1203 a byl úplně v poslední budově s výhledem na moře. Padli jsme na postel a vytuhli na čtyři hodiny. Když jsme se dali trochu do kupy, prohlídli jsme si pokoj podrobněji. Byl starý, ne takový, jaký prezentovali na internetu. Televize opravdu nebyla plazmová a dveře do koupelny nešly zavřít, jen s prudkým trhnutím. Nebyl tam slibovaný fén a postele byly oddělené, žádné letiště. Byl ale hlad, takže jsme se vydali pro náramky a pořádně se najíst napít. Hotel byl obrovský.. podle čísel jsme napočítali na 6000 pokojů. Byli jsme trochu dál od hlavní budovy, ale aspoň byl klid.

Jídla stále docela za prd. Snídaně jakž takž, i když pečivo vesměs sladké, tvrdé a chyběla mi třeba normální šunka, sýry.. to, co tam nabízeli bylo nepoživatelné. Za to medu tam měli pět kilo, nějaký pomazánky a okoralou zeleninu. Ale i tak se to dalo považovat za nejlepší jídlo dne. Svačiny byly to, co zbylo u snídaně a ještě to vystrčili ven, takže stupeň okoralosti se ještě zvýšil. Obědy byly tragický. Přecpaná jídelna, která absolutně nepojmula kapacitu hotelu, takže člověk si nesedl. Na výběr bylo každý den to samé - rýže, brambory, těstoviny s jakousi omáčkou a masové koule asi z velblouda, páč měli neidentifikovatelnou chuť. Dále vařená zelenina, kuře ve stylu "víc kosti než masa" politý jakousi UHO. Mísy plné zeleniny, kterou oni prosti dodělali tím, že ji smíchali s kusy salámu a udělali z toho nějakou pomazánku, takže to se fakt nedalo. Také tam byl stůl obložený zákusky, na který se vrhli hladový rusáci, takže jsme si mohli dát maximálně drobky. Svačiny odpoledne obsahovaly taktéž obsahovaly něco z oběda plus k tomu venku dělali čerstvou pizzu a ta nás zachraňovala. Té jsem se vždycky nadlábla na další den dopředu. Bohužel nám nebyla k dispozici balená voda (ta pouze za příplatek! chápete to), takže jsme byli odkázáni na pití džusů z automatů s postmixu cola, fanta, sprite. Navzdory tomu, že jsme se snažili dávat pozor, čistit si opatrně zuby a nejíst omyté ovoce a zelenina místní vodou.. faraonova pomsta nás neminula (hlavně teda mě).

První dny
V den příjezdu bylo vše v pořádku a bohužel.. druhý den mě brzy ráno probudila křeč v břiše. A tím tak nějak začal můj záchodový maraton. Těžko říct, čím to bylo, tam stačí málo a citlivé zažívání je v koncích. Delegát nám doporučil koupit si léky v lékárně, tak jsme je hned pořídili (za přepálenou cenu, oni ty Mohamedi fakt vydělaj na všem). Brala jsem je dva dny a měly zabrat. Nezabraly. Odpoledne mi tedy vždycky bylo lépe, ale v noci a ráno a dopoledne jsem střídala postel se záchodem. Bylo to hrozný, byla jsem slabá, neměla jsem chuť k jídlu, spíš se mi chtělo zvracet. V sobotu dopoledne se mi ještě přitížilo a už i v leže mi bylo hrozně. Zavolali jsme delegátovi a on nám sehnal odvoz na českou kliniku. Tam mě prohlídli, vyšetřili a po zhodnocení, že jsem na tom blbě, mě napojili na kapačku. Hodinu jsem si tam poležela a pak nás vybavili čtyřma platama léků pro následující tři dny. Tolik jsem nebrečela snad nikdy v životě, pořád pořád a pořád, že by to zaplnilo celej Nil. Bylo mi hrozně, bylo mi úzko, chtěla jsem domů, kde mi aspoň rozumí. Byl to hrozný pocit tam být a nemoct nic udělat, muset tam být a vydržet. Další dny se to lepšilo po kousíčkách, nejlíp mi bylo v úterý, kdy jsme večer odjížděli domů. Doteď mi není nejlíp, pořád mám problém do sebe nasoukat jídlo a psychicky jsem na tom taky bídně.

Světlé chvilky
Jenom černý to taky nebylo.. místy mi bylo líp, většinou kolem oběda pár hodin pak. Váleli jsme se u bazénu a zároveň u moře na lehátkách, koupali se, hráli hry, četli knížky, plavali, opálili se. Na jednu stranu to bylo super. Trochu jsem se bála jet na týden s jedním člověkem, ať už ho miluju sebevíc, tak tam od sebe utýct nemůžeme. Naopak mě ale ten týden utvrdil v tom, že nikoho lepšího jsem si nemohla přát. Bylo mi hrozně, byla jsem zpocená s mastnými vlasy, nenemalovaná, nic se mi nechtělo dělat, spíš jsem ležela a dloubala jsem se v jídlech.. ale Kuba mi vždycky otřel slzy a slíbil, že se všechno zvládne - nebo spíš, že to zvládnem. Ani chvíli nedal najevo, že by ze mě byl už otrávenej, z těch mých výlevů a slabých chvilek. Takže teď po příjezdu domů, ne že bych ho po týdnu měla dost, ale naopak vím, že tenhle člověk za něco stojí. Je mi teď velkou oporou.

Navzdory tomu, že z dovolené si momentálně vybavuju spíš vzor a počet kachliček na záchodě než abych měla vzpomínky na dobré jídlo, západy slunce, moře a pohodu, tak to nehodnotím úplně hrozně a nelituju, že jsem jela zrovna tam. Nebo spíš.. je zbytečný teď toho litovat a říkat si "Sakra, měli jsme jet fakt jinam, tohle jsme nezvládli..". Špatná zkušenost je taky zkušenost, po čase se seberu a budu vzpomínat jen na to dobré.

Lincoooln, moje první dolááče

Paradise

První den, ještě sejra a vysmátá

Chudinka velbloud, ověšenej cetkama, na hlavě klobouk a brýle

Po dlouhý době v moři

Výhled z okna, město

Snídaně, těch vajíček a džusů jsme se pak už nesměli dotknout

Výhled z okna na veřejnou pláž vedle našeho hotelu

Léky léky léky

Nemocná já

Pardon, ale tenhle Rusák byl fakt hnus všech hnusů a musela jsem to zveřejnit :D

Dali jsme Ahmedovi dolar a on uklidil tohle mi složil, nic moc :D

Pletla jsem náramky z bavlnek

Když se chlap nudí a má foťák

Vítr :D

Mám hrozný fleky na obličeji, tak to přehlídněte

Náš room

Člověk si udělá hezký vlasy a ono venku po sto letech fouká

Komentáře

1 Veronika Veronika | E-mail | Web | 29. června 2013 v 22:49 | Reagovat

Pááni.! Článek jsem dočetla a dokoukala fotky, které na mě působí hodně pozitivně. Jsou povedené a Vám to na nich sluší ;-)

2 Adelaine Adelaine | Web | 29. června 2013 v 23:04 | Reagovat

Podle těch fotek to tam teda muselo být úžasné. A neskutečně ti to sluší, fakt hrozně moc. Ty fotky s tebou vypadají jako reklama na spokojenost a dokonalost. Ale tamto museo být strašný, je otravný, když jsi někde pryč a je ti blbě, moc dobře to znám a úplně hrozně to nenávidím. Alespoň trochu sis to ale užila. :)

3 D. D. | 29. června 2013 v 23:29 | Reagovat

Pokaždý, když si přečtu článek od Tebe, mám lepší náladu, i když píšeš i o nepříliš pozitivních věcech :)jinak, v Egyptě i Turecku ty samé problémy - takže naprosto soucítím, radši už vozíme léky předem z ČR a zarazíme to včas..teď se chystáme na Krétu, tak jsem zvědavá. Ale naprosto vám to sluší, jste nádherný pár a působíte naprosto pozitivně :) a luxusní fotky ani zmiňovat nemusím :)

4 Brabikate Brabikate | Web | 30. června 2013 v 0:19 | Reagovat

Tak to je škoda, že tě tam čekal takový hrozný zážitek... Já zatím nic podobného nezažila, takže si to ani neumím představit. Když jsem byla na první zahraniční dovolené se svým přítelem (taky o prázdninách po maturitě :-) ), tak mě okradli - ukradli mi celou kabelku s peněženkou, většinou dokladů a hlavně s foťákem, kde bylo milion fotek z dovolené. Byla jsem z toho na nervy, brečela jsem... zkrátka úplně mimo. A tehdy se ukázalo, jak se můžu o přítele opravdu opřít a spolehnout se, že tu pro mě bude. Tím chci říct... že takové zážitky (i když ten tvůj je mnohem závažnější) jsou opravdu pro něco i dobré - ukáže se, koho vlastně u sebe máš. :-)

A fotky jsou nádherné! A tobě to ohromně sluší! :-)

5 m. m. | E-mail | Web | 30. června 2013 v 13:00 | Reagovat

Ježiš, to je mi tě hrozně líto! Přesně z toho důvodu jsme tehdy s kamarádkou tak váhaly, jestli máme do Egypta jet, až nám to vyprodali a my jely místo toho do Francie. Ne že bych si tím pomohla. Buď maj i ve Francii faraony, nebo to byla pomsta Eiffelovčina, taky jsem půlku zájezdu brutálně protrpěla na záchodě, kde to ze mě lítalo všema otvorama (pardon za tu detailnost :-D) a dovolená byla fakt vynikající.

Nicméně i přesto máš z tý dovolený nejlepší fotky, co jsem kdy viděla, zase ti to tam brutálně sekne (ty bílý šaty!) :-D a mohlo bejt i hůř, třeba mizerný počasí nebo tak něco. Dokud si člověk na tý dovče užil aspoň trochu toho slunce a moře, tak se to ještě dá. Ale pro příště radši jeďte na Mácháč, tam je riziko takovejch problémů menší :-D

Nebo pod stan. Teď mě napadlo, že by nemuselo bejt marný uspořádat blogerskej kempink, třeba příští rok koncem léta? Dvořiště? Lipno? Tejden pod stanem s blogerama závislýma na netu? Boží nápad :-D

6 Růže Růže | Web | 30. června 2013 v 13:27 | Reagovat

Věřím, že budeš-li si často prohlížet fotky, na ty nepříjemnosti brzy zapomeneš. :)

7 Taychi Taychi | E-mail | Web | 30. června 2013 v 13:57 | Reagovat

[5]: Já chci taky! Budete přemlouvat moji maminku? :3

Jinak měli jste s sebou mít ferneta. Prý se tak léčil ze střevních potíží jeden spolužák, co taky byl v Egyptě :-D

8 Flor. Flor. | Web | 30. června 2013 v 15:52 | Reagovat

Já uplně žeru tvoje fotky, boží prostě. :D a máme úplně stejné plavky. Naši byli v Egyptě před dvěma rokama a taky měli ..eh. střevní potíže :D ale ty prášky jim pomohly. Já bych se tam bála jet právě z tohoto důvodu, ale někdy bych se tam ráda podívala. :)

9 Bels Bels | E-mail | Web | 30. června 2013 v 15:58 | Reagovat

To je vážně mrzuté s těmi střevními potížemi. Člověk jede na dovolenou, chce něco zažít a půlku stráví na WC místo aby si užíval a čerpal novou energii. Ale líbí se mi, jak to přesto bereš hrozně pozitivně a očividně jste oba čerpali z dovolené maximum. Na těch fotkách to jde hodně vidět, jsou moc krásné a tobě to tam děsně sluší :)

10 Infinity Infinity | Web | 30. června 2013 v 17:57 | Reagovat

Tak to je mi líto, čím sis musela na té dovolené projít. Neumím si něco takového představit, že by se mi stalo ještě v takových vedrech, jaká tam jsou.. Snad už je ti teď o něco lépe.

A je hrozně hezké, jak popisuješ tvůj vztah s Kubou, jste krásný pár. :-)

Ty fotky jsou dokonalé. Chtěla bych jednou taky umět takhle fotit. :))

11 Lady I. Lady I. | Web | 30. června 2013 v 19:49 | Reagovat

Aspoň máte krásný fotky. :)
Je mi tě hrozně líto, snad příště vyberete líp. Teda spíš vy jste původně vybrali dobře, je to hnus, když cestovka na webu takhle lže o stavu hotelu apod. Úplně jsi mě od Egypta na dobro odradila. :D

12 Ell-e Ell-e | E-mail | Web | 1. července 2013 v 10:02 | Reagovat

Ale to okolí hotelu je krásný a podle fotek bych ti tam záviděla všechno možný, takže mě překvapuje, cos tady teď nenapsala.. Je to škoda, že to úplně nevyšlo, ale stávají se i horší věci, že jo.. :) Kuba vypadá jak dobrej kulich! Líbí se mi, sympaťák. :)

13 Marťula Marťula | Web | 1. července 2013 v 20:49 | Reagovat

Kdybych nečetla článek, tak podle fotek to vypadá na úžasnou dovolenou bez jakýchkoliv nepříjemností. Ale snad sis to (navzdory nepříjemnému zážitku) i tak alespoň trochu užila. :-)
Taky jsem nedávno vybírala dovolenou, ale Egypt mě nikdy nelákal - právě kvůli strachu ze zažívacích potíží. Nakonec jsme se rozhodli pro Kos..tak snad mě nečeká podobný zážitek jako tebe.
Mimochodem, máš moc hezké plavky! :-)

14 L'Artiste L'Artiste | Web | 3. července 2013 v 18:49 | Reagovat

Tak to ti opravdu nezávidím tyhle zážitky. V Egyptě jsem nikdy nebyla a ani mě to příliš neláká... Tvůj článek mě v tom jenom utvrdil :-D
Ale fotky jsou krásný! Opravdu vám to na nich moc sluší :-) Líbí se mi i mírně retro úpravy :-)

15 kler-wonder kler-wonder | Web | 5. července 2013 v 11:05 | Reagovat

Co se týká té psací části, jako bys mi mluvila z duše... už je to pár let, co jsem byla v Tunisu a měla jsem podobné zážitky... kolem hotelu to bylo úžasný,ale jakmile jsme překročili bránu, ty ulice,obchody,města, to byla naprostá tragédie. Všude špína, chudoba, divné pohledy, rozpadlé zdi, chatrče bez dveří... takže jsme byli 10 dní uzavřený  v hotelu a kolem něj. Na ty břišní problémy jsme každý ráno pili slivovici..a vážně nám to pomohlo:) Ale naopak podle fotek to vypadá, že sis to i užila, všude se smějete, vypadáte krásně! Moc vám to s přítelem sluší a ten pocit, kdy víš, že ti je přítel oporou je k nezaploacení, znám to:)

16 leniile leniile | Web | 5. července 2013 v 11:39 | Reagovat

Fotky jsou úžasné. A rozhodně nezávidím na dovolené takové trable ;)

17 vendy vendy | Web | 6. července 2013 v 11:30 | Reagovat

http://www.novinky.cz/finance/306570-cesi-nejcasteji-onemocni-v-egypte-naklady-za-osetreni-jdou-do-statisicu.html Projížděla jsem seznam a vzpomněla jsem si na tebe .
Ale i zlé zkušenosti jsou pro něco dobré :)
Každopádně ti přeju, aby zbytek prázdnin byl už jen lepší!

18 lee-chan lee-chan | Web | 6. července 2013 v 14:46 | Reagovat

A stejnak to tam vypadá nádherně :)
A ten článek se mi fakt líbí :)

19 Sentencia Sentencia | Web | 6. července 2013 v 16:42 | Reagovat

i přes všechny zápory, které jsi vypsala, vám dovolenou hrozně závidím. Já nikde nebyla už x let a Egypt je moje vysněná země, takže zááávist obrovská. :) Věřím, že to bude tak, jak jsi psala - na to špatné se zapomene a zbydou krásný vzpomínký a super slunečné fotky :) Moc vám to sluší a věřím, že to byl nezpomenutelný zážitek :)

20 kanča kanča | Web | 7. července 2013 v 12:08 | Reagovat

Tyjo, to muselo být hrozný :/ Mě bylo takhle špatně loni v Turecku.. teda tak moc asi ne. A navíc jsem tam byla s rodinou a za pár dnů to přešlo. Brr, tohle bych vážně nechtěla.

Ale jak píšeš, aspoň víš, že to spolu zvládáte prostě dobře :))

21 trz trz | Web | 8. července 2013 v 23:46 | Reagovat

Hele, co se týče Egypta, už nikdy, ale jen kvůli tomu vedru... Měli jste se víc připravit na to co vás čeká možná... Egypt není jen tak, Egypt už je země třetího světa, i když se šíleně snaží...

Co se týče Faraona, já ho měla jen jeden den, ale díky bohu, protože já se nevyser jakmile nejsem na domácim záchodě, takže mně spíš zachránil :-D ale jde o to, že  ovoce, příbory, zelenina, jídlo i kartáček se myje pod jejich vodou, která je filtrovaná z 20%? nevim přesně, ale šeredně málo... Antinal a Diax :D

No a co se týče té kultury, nevyplatí se jezdit do levných hotelů, tam si smlsnou na každym ti otravní arabaši, my jezdili jen 5hvezd a vic, a je to znát, sice jsou taky otravní ale stačí se zatvářit nebo být nepříjemnej a oni odejdou... příště prostě jinam, Egypt je sice levnej, ale žádný finanční strop se nevyplatí. Jenže za ty peníze můžeš mít zase jinou středně doboru :-)) dovolenou... je to o prioritách no... Jo a co se týče toho pokoje :D Já jezdim k arabum od pěti let, pokaždý nás strčej do hnusnýho pokoje a pokaždý si vydupeš lepší, stačí pohrozit, škoda že jste to nezkusili, určitě by vám dali lepší. Příště když se psychicky líp obrníte a připravíte, tak to zvládnete, ale pokud už k moři a do Afriky, doporučuju Tunisko, kde je ta  Evropská kultura trošičku znát a služby jsou tam na podobný úrovni ;). Já osobně Egypt nemam ráda, ale Tunisko ač jsou tam arabaši zbožňuju, protože tam je to prostě o něco příjemnější i co se týče počasí... :-D

22 trz trz | Web | 8. července 2013 v 23:48 | Reagovat

... ale Šumava je taky hezká...:D

23 trz trz | Web | 8. července 2013 v 23:50 | Reagovat

Jo a ještě bych ráda řekla, že ti co se podivujou nad špínou a ''ničim'' kolem hotelu, tak at si před tim než navstivi tunisko nebo egypt neco prectou...a vyvarujou se těmhle řečem, protože to jsou prostě chudý země, který žijou z toho, že tam jezdí turisti. A pokud chcete vidět krásno, jeďte do Evropy, do Paříže, na Makarskou, ...

24 Navita Navita | Web | 10. července 2013 v 17:26 | Reagovat

Pěkné, taky bych teď brala moře a ten veget. I když, kdybych měla šanci jet do Egypta, tak určitě spíše po památkách. Ale je pravda, že teď jsou tam nepokoje, takže člověk si hold nevybere.

25 Nikola Mills Nikola Mills | Web | 10. července 2013 v 19:16 | Reagovat

Do Hurghady lítám pravidelně už 6let, a pro mě to je to nejkrásnější město na světě. no je vidět že jsi byla v Egyptě poprvé, pokud se ti nelíbí Hurghada, nikdy nejezdi do Káhiry, je to milionkrát horší :) jinak pěkné fotky.. :)

26 RealistOnTheRainbow RealistOnTheRainbow | Web | 10. července 2013 v 20:06 | Reagovat

ty fotky působí nesmírně pozitivně, i přes všechny zápory vaší dovolené.. :)

27 baraun baraun | Web | 10. července 2013 v 20:10 | Reagovat

Uff, docela dlouhej článek, ale dočetla jsem ho do konce a musím říct, že je skvělej, hlavně ty fotky jsou úžasný!! ;-)  8-)

28 Kamča Kamča | E-mail | Web | 10. července 2013 v 20:43 | Reagovat

Úplně Ti závidím. :) Máš nádherný fotky (ale o to nejde). Já sama jsem byla v Egyptě několikrát, ale většinou jsem mířila na jedno místo - DAHAB. To je naprosto ta nejkrásnější část Egypta, doporučuji, aby sis tam udělala výlet z Hurgády, daleko to není. :) Jen kvůli nepokojům, co tam jsou, jsem se tam pořádně nedostala. :/

29 shomien shomien | Web | 10. července 2013 v 21:00 | Reagovat

parádní fotky!

30 Siwa Siwa | Web | 10. července 2013 v 21:23 | Reagovat

Já bych do Egypta kvůli tomu horku prostě nejela, ne, ne, ne. :-) Fotky jsou nádherné. Zamilovala jsem se do té s tou černou siluetou ve dveřích a po stranách s okny. Opravdu potěcha pro oko.

31 Sariklen Sariklen | Web | 10. července 2013 v 21:46 | Reagovat

Úžasná fotoreportáž. :)Hodně se mi líbí 21. od konce. :-D

32 lufi-peace lufi-peace | E-mail | Web | 10. července 2013 v 21:55 | Reagovat

překrásné fotky x)

33 PaPája PaPája | Web | 10. července 2013 v 21:58 | Reagovat

Tedaaa, to je úžasný. I přesto, že tě tam zmohla nemoc, tak si na všech fotkách úsměvavá a strašně moc to tobě ale i příteli tam sluší a je to roztomilý! :))

34 Kariol Kariol | Web | 10. července 2013 v 22:01 | Reagovat

Páni, tak takovouhle dovolenku ti závidím! :-)
Ten Rus vypadá fakt nechutně 8-O :-D
Na všech fotkách ti to moc sluší, máš navíc nádhernou postavu do plavek! :-) A máš sympatického přítele, alespoň co jsem se o něm z článku dozvěděla! :-) 8-)

Přeji krásné léto ;-)

35 Bezejmenné Esko Bezejmenné Esko | Web | 10. července 2013 v 22:21 | Reagovat

Na to jak popisuješ, že si byla celou dovolenou zpocená a nechutná... ti to docela sluší. ;)

36 Ornella van Cor Ornella van Cor | Web | 11. července 2013 v 7:04 | Reagovat

Páni. :-) Tak to jsem zvědavá na svoji dovolenou, jestli se tam zabijeme nebo jestli utužíme vztahy. :-) Fotky jsou super, jen je mi tě líto co se týče těch problémů. Doufám, že mě nepotká to samé. :-) Jinak super článek. :-)

37 Katie vílka Katie vílka | Web | 14. července 2013 v 11:32 | Reagovat

Moc vám to spolu sluší :) mě přijde že když jsme někde s michalem sami (třeba v Londýně) tak je to mnohem lepší něž tady.. Prostě je to takový jako kdybychom byli už jen spolu.. Což se mi líbí :)
Doufám že teď už je ti dobře, podle dalších článků snad jo (vím že zase čtu až dodatečně - pozdě :D) .. tohle ti opravdu nezávidím ale je hezké že tě Kuba tak opečovával :) určitě to vztah posílí :)
Já osobně jsem spíš Řecková :D Egypt mě lákal nějakou dobu, ale teď už vůbec a to jsem tam nikdy nebyla. Nemůžeš ani nikam jet na celodenní výlet, protože jak říkáš je to všude ošklivé, nebo se tam prostě nesmí... Sice tam to je víc u moře, v řecku vždy narazíme na hotel že na pláž musíme třeba deset minut jít, ale co.. Jídlo je podle mě hnusný všude :D tak snad až spolu pojedete příště a popříště a popopříště tak už to bude dobré a budete mít jen hezké vzpomínky :)

38 Lucy Lucy | Web | 19. července 2013 v 0:16 | Reagovat

Jsi kráska! Vypadá to hrozně fajn.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.